ERROR 404: File not found.



Suchten Sie vielleicht nach:

Portal

Whistleblowing procedure

... customers and other stakeholders. E-Mail Copy Submit a report now O2 Telefónica has implemented a whistle-blower procedure which enables individuals, companies and other organisations such as ...

Investor Relations EN

Investor Relations Telefónica Deutschland Holding AG intends to delist Considering all circumstances, Telefónica Deutschland's Management Board and Supervisory Board have concluded that a delisting ...

Kunden und Gesellschaft

Kund:innen und Gesellschaft Zugang zu einer nachhaltigen digitalen Zukunft ermöglichen O2 Telefónica möchte Privat- und Geschäftskund:innen die innovativsten Produkte im besten Netz bieten und in ...

Human rights

Human rights Together for a just world O2 Telefónica's commitment to human rights "Protecting and respecting human rights along our value chain is not only an ethical obligation, but also the ...

Menschenrechte

Menschenrechte Gemeinsam für eine gerechtere Welt Das Engagement von O2 Telefónica für Menschenrechte „Der Schutz und die Achtung der Menschenrechte entlang unserer Wertschöpfungskette sind nicht nur ...